Włącznik ciśnieniowy oleju przekładni kierowniczej SEAT TOLEDO III (5P2) 1.9 TDI (BKC, BJB, BLS, BXE) 105 KM - używane i nowe
Liczba wszystkich części z kategorii Układ kierowniczy - Włącznik ciśnieniowy oleju przekładni kierowniczej: 0
Brak części do wyświetlenia. Wypełnij powyższy formularz i wyśli zapytanie o części. Nasi partnerzy na pewno znajdą odpowiednie podzespoły i przedstawią ofertę.
Włącznik ciśnieniowy oleju przekładni kierowniczej - opis części
Jest to włącznik wspomagania układu kierowniczego, umiejscowiony w przewodzie olejowym, zaraz za pompą, który łączy pompę oleju z przekładnią kierowniczą. W momencie gdy rozpoczyna się praca pompy i przepływ oleju następuję uruchomienie się włącznika. W tym czasie czujnik przesyła sygnał do urządzenia sterującego w celu wyrównania prędkości obrotowej biegu jałowego. Obydwie końcówki włącznika ciśnieniowego podłączone są przewodami elektrycznymi z jednostką sterującą. Gdy pompa wywiera ciśnienie większe niż 20 bar, zamykają się styki włącznika. Dzięki temu zapobiega to spadku prędkości obrotowej silnika, który obciążony jest działaniem pompy.
Szukaj części wg marki
Wybrałeś kategorię: Układ kierowniczy - Włącznik ciśnieniowy oleju przekładni kierowniczej.