Internetowa giełda części

Wybierz samochód i części jakich szukasz
Kategorie części
Nie znalazłeś części?
=> KLIKNIJ ABY WYSŁAĆ ZAPYTANIE O CZĘŚCI <=

Silnik TOYOTA HIACE II nadwozie pełne (H20) - używane i nowe

Liczba wszystkich części z kategorii Silnik: 0

Brak części do wyświetlenia.
Wypełnij powyższy formularz i wyśli zapytanie o części.
Nasi partnerzy na pewno znajdą odpowiednie podzespoły i przedstawią ofertę.

Silnik - opis części

Silnik spalinowy zwany jest też silnikiem cieplnym. Jest to główny element napędowy samochodu, umieszczony w głównej części komory silnika, zazwyczaj z przodu pojazdu w przypadku samochodów osobowych lub z tyłu w samochodach sportowych. Silnik zamienia energię cieplną, na pracę mechaniczną. Transformacja energii tej następuj przez spalanie paliwa w cylindrze silnika. Gazy, które podczas spalania mają duże ciśnienie oraz wysoką temperaturę, rozprężają się przesuwając tłok w cylindrze, wykonujący przy tym pracę mechaniczną. Wyróżniamy wiele rodzajów silnika, takich jak silniki dwusuwowe, jednosuwowe, iskrowe(benzynowe), samoczynny (Diesla) posuwisto -zwrotne, Wankla (tłok obrotowy), rzędowe, widlaste, typu bokser. Ich zasada działania jest różna w zależności od rodzaju silnika. Na budowę silnika składają się kadłub z cylindrami i tłokami, rozrząd, gaźnik, układ korbowy, zasilania, chłodzenia i zapłonowy, rozruchowy itp. Silnik spalinowy (cieplny) jak sama nazwa nam podpowiada wytwarza ciepło, które jest chłodzone za pomocą chłodzenia powietrznego i wodnego. Najważniejszymi parametrami jakimi charakteryzuje się silnik jest jego moc efektywna, prędkość obrotowa wału, natężenie zużycia paliwa, maksymalny moment obrotowy, sprawność nominalna.

Szukaj części wg marki

Wybrałeś kategorię: Silnik.

Wybierz typ:

Wybrałeś model: HIACE II nadwozie pełne (H20)
Wybrałeś markę: TOYOTA
Najnowsze poradniki kategorii

Uszkodzony bagnet oleju

Uszkodzony bagnet oleju

Każdy kierowca wie, że do sprawdzenia poziomu oleju w silniku służy bagnet pomiarowy. Bagnet lub miarka pomiarowa oleju posiada wygrawerowane linie, które odpowiadają minimalnym i maksymalnym wartościom miski olejowej.

Zbyt wysoki poziom oleju w silniku – nie lekceważ tego problemu

Zbyt wysoki poziom oleju w silniku – nie lekceważ tego problemu

Kontrolowanie poziomu oleju silnikowego jest podstawowym obowiązkiem eksploatacyjnym każdego właściciela pojazdu. Informuje o tym nawet instrukcja obsługi samochodu, do której jednak mało kto zagląda. Poziom oleju nie może być ani za niski, ani za...

Przegrzewanie się samochodu – przyczyny

Przegrzewanie się samochodu – przyczyny

Zbyt wysoka temperatura silnika samochodowego nie oznacza niczego dobrego. Może to w konsekwencji doprowadzić do stałego przegrzewania się, a co za tym idzie licznych usterek jednostki napędowej. Jak temu skutecznie zaradzić?

Copyright © 2012 Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu | Polityka cookies.